Csapjunk bele az évbe

Sziasztok,

Adri vagyok, életmódváltó. Igen igen, tudom ez nagyon divatos, főleg így január elején! Nem, nem újévi fogadalom ezen elhatározás. Vagyis de… de kb az elmúlt 15 év újévi fogadalmai! :) 

en_2.jpg
Eddig sajnos én is a tömeg része voltam. Elhatároztam, hogy most aztán megmutatom mindenkinek és juhuuu, ez az én évem lesz és akkor lefogyok, sportolok és minden happy lesz! Terveztem, leírtam, mert ugye akkor minden menni fog- nyilván nem ment! :) 
Ezt is megtanultam ezen utamon, hogy cselekedni kell!!!! Igeeen… csak most jöttem rá. :) Tudtam előtte is, csak persze nem akartam tudomást venni róla! Ezáltal az én próbálkozásaim is hamvában haltak el, mint sajnos a legtöbb embernek év elején! Pont erre találtam ki azt, hogy semmit nem kezdek hét-, hó-, vagy év elején! :) 

2016/2017 fordulóján is megvolt szerintem a fogadalom, bár akkor azért már év végétől „edzettem” magam lelkiekben és február végén, március elején neki is indultam az utamnak!  És ez most azóta is tart!!! :) Így ebben az évben nem fogadkoztam! ha csak nem annyit, hogy a megkezdett úton maradok!

2017 március 1-től mostanáig 16 kg mínusznál járok. Igen, szép szám, de még egy 20as van előttem! :) Szóval messze még a vég.
Én itt nem táplálkozási tanácsokat, meg egészségügyi dolgokat szeretnék javasolni, megválaszolni, tanácsolni, mert NEM VAGYOK ezekben a témákban szakértő!!! Ilyet ne is keressetek. Az alapok megvannak, mert valami alapján én is elindultam, de nyilván ez az örök életen át tartó fogyókúra, diáta, lemegy- feljön kombó, amiről sokat olvastam, és így van némi képem, de csak LAIKUS vagyok.
Amit itt szeretnék, hogy megírom az én „harcaimat”, sikereimet…  barátkozásomat  a futással! :)

A kuss és fuss „szlogen” az idei évem egyik futása.. ööö kocogása közben jött… magammal harcoltam, de aztán én győztem! :D

run_wirecutter.jpg

foto:wirecutter.com

Szóval erről szól ez a blog… remélem van akinek segít motivációban, vagy csak kikapcsol olvasás közben!

Ha nekem megy, akkor mindenkinek!

Szép napot! :)