Életmódváltásom első bevállalt kihívása....

Egy budapesti teremben volt szombat este a Mozgás Éjszakája, 21:00 órától 4 csoportos órára lehetett menni.  Bevállaltam! Kíváncsi voltam egyrészt, hogy milyenek ezek az órák és természetesen arra is, hogy én hogyan bírom, mit sikerült az elmúlt 1 évben felépítenem magamon. A 4 órát az órarendből lehetett szabadon megválasztani. Mindenképpen szeretném jelezni, hogy nem kritikát akarok írni se a teremről, se az oktatókról, ezek pusztán arról szólnak, hogy nekem mi tetszett és mi nem, az én elvárásaimhoz mérten!

 
Első órám Zumba volt. Sose voltam még ilyen órán, de mindig ki akartam próbálni. Hát... ööö... nem győzött meg! :-) Engem nem nagyon terhelt meg fizikálisan, nehezen követtem a mozdulatokat. Nyilván ha többet jár az ember meg lehet tanulni, de nekem hiányzik hogy mondja valaki, hogy mit csinálj, vagy hogy mi lesz, vagy csak hogy az elején elmondja, hogy hello, ha sok az új, akkor próbáljátok követni a mozdulatokat. Nagyon nem volt ilyen, csak vágjunk bele! Szóval ez volt a bemelegítés az estére.

Második órának Spinning-et választottam 22:00- től. Na, itt már sikerült megizzadnom! :-) ez jó volt, tetszett, de ez sem lesz a legnagyobb kedvencem. Nekem kicsit monoton… bár az otthoni szobabiciklihez hasonlítottam, ami azért teljesen más, otthon irtóra tudok unatkozni. Itt azért jó a zene, nagyobb a tempó, mint amit otthon diktálok magamnak! Bírtam végig, az összes kiállást végigtoltam, elégedett voltam magammal.

adriterem_1.jpg

A teremselfiet még gyakorolnom kell :D

Aztán harmadik órám a Fatkiller box. Na ezt élveztem :-) ütés, rúgás- mindig is az ilyen órák vonzottak. Jó volt, nem volt túl pörgős, mármint a mozdulatok kivitelezése közben nem kellett rohanni, az óra maga izzasztó volt. Az edző azzal kezdte, hogy minden tisztelete, hogy ezt az órát este 11-kor bevállaltuk! Hát... erről szólt az este! :) Érthető és elvezhető volt.

Aztán zárásként éjfélkor egy Fitbox. Na, ez is ütések, minimál rúgásokkal, de ez az ugribugri fajta edzés volt. A mozdulatok hasonlóak, mint az előtte lévő óra, csak gyorsabb volt. Hát így utoljára ennél azért a 40.percnél éreztem hogy elfáradtam. Bár szerintem, inkább azért mert annyira nem tetszett...  Ennek ellenére jó volt ez az óra is.

adriedziutan_1.jpg


Hajnal 1-kor végeztünk..... és végig csináltam. Büszke vagyok most azért magamra... jó úton járok és imádom, ahogy haladok. Beigazolódott, hogy az eddigi 13 hónap alatt az edzésekkel és a táplálkozásom változtatásával sikerült izmokat és állóképességet is magamra pakolni!
Nyilván van hova fejlődni mindig, ami célom is. És hogy még több kilótól megszabaduljak, még tónusosabbak legyenek az izmaim és még fittebb legyek!
Kedvenc mondásommal búcsúzom most, Hosszú Katinka örök érvényűje: A kemény munka mindig kifizetődik!