Életmódváltás előtti gondolatok....

Első bejegyzésemben írtam arról, hogy a futásom az életmódváltásomnak köszönhető, melyet 2017.02.28-án kezdtem, ami egy keddi nap volt.
Agylövésem, hogy nem szeretem a dolgokat hétfőn, hét elején, hó elején, újévkor kezdeni! Szerintem, ha valami szöget üt az ember fejébe és elhatározza magát, akkor azonnal bele kell vágni. Ne az legyen, hogy majd hétfőtől nekiállok, addig készülök agyban és persze addig büntetlenül ehetem ki a hűtőt… ezt halogatásnak hívják, amit az emberek 90%-a profi módon tud művelni… ahogy persze én is! ;)
Hányszor éreztem én is ezt…. uhhh ma még ehetek, majd úgyis holnaptól jól nem fogok! Nem a fenét nem! :)  Illetve a másik nagy kedvencem, nekiállok nagy dérrel- durral, aztán elgyengülök 10-kor, félreeszek és utána jön az ááá most már úgyis mindegy! Hány és hány ilyen próbálkozásom volt az évek folyamán, melyek nagy hévvel elindultak, utána meg ugyanazzal a lendülettel el is múltak.
Ami még standard gondolat egy fogyókúrába kezdő ember fejében szerintem, ahogy az az enyémben is az volt, hogy az évek alatt felszedett, lerakódott kg-k, majd 2 hét/ egy hónap alatt eltűnnek. El kell keserítenem mindenkit, NEM! Ha évek alatt szedted magadra a pluszokat, akkor annak is idő kell, hogy eltűnjön! Nem megy egyik napról a másikra és dolgozni kell érte! Persze, vannak akik arra a fajta csodabogyóra vágynak, ami mellett nem kell tenni semmit, csak bevenni a bogyót, ránasizni egy kis chips-et és csokit és ettől majd eltűnik a felesleg. Hát… ilyen bogyó sincs! Persze reklámoznak sok mindent, én is sok fajta dolognak bedőltem és most jutottam el oda agyilag, hogy nem kell ide csodaszer, csak odafigyelés és kemény munka. Kedvenc idézetem Hosszú Katinka olimpiai bajnok jelszava: „A kemény munka, mindig kifizetődik!” És valóban így van!   (sokszor mantráztam ezt magamnak a kezdeti hajnali edzések alatt, nagyon sokat segített)

evolvefitnesslab.jpgfoto: evolvfitnesslab.com


Volt, hogy mikor megmutattam a fogyásomat valamelyik közösségi platformon, rám írtak, hogy húúú de jól csinálom, ügyes vagyok, mivel értem el. Mikor leírom nekik, hogy étkezés megreformálás és sok sok mozgás, akkor a válasz… aha, értem… mintha azt várták volna, hogy azt mondom hogy van egy varázspálcám, amivel suhintottam egyet! Tudom, hogy óriási biznisz a fogyiipar, de ezért is szeretném megmutatni, hogy anélkül is lehet! És 38 éves fejjel is meg lehet csinálni tisztán, étkezéssel, sporttal és odafigyeléssel!

Persze nem fogok itt téríteni, mert mindenkinek szíve joga, hogy hogyan akar tenni magáért, vagy hogyan nem! Egyszerűen csak szeretném megmutatni, hogy sok sok év próbálkozásai után egy olyan utat választottam, mely tartható, élhető és végre látom az eredményeket a fejlődésemet, amivel egyszerűen nem tudok betelni! Soha nem éreztem még így magam, soha nem voltam ilyen formás- mondom ezt úgy, hogy még vagy 15 kg pluszt kell magamról ledolgozni és persze a bőröm sem egy 20 évesé, de ennek ellenére soha nem voltam ilyen formában és soha nem éreztem magam így, ahogy most.

thefeirgo.pngfotó: thefeirgo.com

Ha valaki jól érzi magát a túlsúlyával, soványságával, gömbölydedségével, bármivel, amivel él, akkor az egy szuper dolog! Ha el tudod magad fogadni és szereted magad úgy ahogy vagy, akkor teljes életet tudsz élni és hálás lehetsz! Mert az önszeretet a legfontosabb! De ha nem, ahogy én is hiába próbáltam megbékélni magammal, akkor tegyél érte! Kemény munka, de megéri…… szerintem :)